Monday 27 February 2023

Ubahsuai ruangan pejabat dengan seleski karpet tiles dari Al Aqsa Carpets.

Pejabat tampil lebih kemas dan cantik dengan himpunan karpet tiles dari Al Aqsa Carpets. Pelbagai jenis ketebalan, corak dan warna terbaik dan termurah dengan kualiti harga terendah dan termurah di pasaran eksklusif dari Al Aqsa Carpets. Anda boleh ubahsuai ruangan anda dengan double sided tape atau gam. Jangan risau, jika ada kerosakan atau kotor, anda boleh basuh atau  tukar kepingan yang rosak tadi. Mudah, pantas dan murah! Jemput datang sendiri ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet Stor & Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok atau hubungi saleperson kami ya! Dapatkan sebelum terlewat.

Bagi yang tidak berkesempatan datang ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet Stor, anda juga boleh beli secara online! Jom ke aqsaonlinestore.com.my dan masukan kod AQSA4U dan anda berpeluang menebus diskaun dari kami! Diskaun dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia. 


LINK 👇👇

  • https://aqsaonlinestore.com.my/product-category/carpet-tiles/

SHOPEE OFFICIAL 👇👇

  • https://shope.ee/4KjD9GzPST

SHOPEE CARPET TILES 👇👇

  • https://shope.ee/1q1s9jNcIL

LAZADA 👇👇

  • https://www.lazada.com.my/shop/al-aqsa-carpets

PRO OFFICE CARPET TILES 👇👇

  • https://bit.ly/InstallationCTiles


LOKASI KAMI 👇👇

Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store (AQSAFOS): Desa Latania, Seksyen 36, Shah Alam


#alaqsacarpets #aqsafloor #karpetpejabat #carpetoffice #karpettiles #carpettiles #diy #diyproject #karpet #karpetpejabatmurah #highquality #premium #cheapprice #officerenovation #homedecor #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #pospercuma #decorrumah 


No comments:

Post a Comment