Friday 24 March 2023

Memang tahan lasak dan tahan lama! Jom dapatkan carpet tiles eksklusif dari Al Aqsa Carpets.

Carpet tiles memang tahan lasak dan tahan lama! Dengan lapisan fiber glass di antara lapisan carpet tiles membuatkan carpet tiles dari Al Aqsa Carpetslebih tahan lasak dan tahan lama. Kini dengan promosi #SYOKNYARAYADENGANALAQSACARPETS anda akan dapat penjimatan berganda! Kami bukan sahaja mempunyai pelbagai jenis karpet pejabat berkualiti tinggi, malah dengan pembungkusan dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia anda akan dapat penjimatan berganda-ganda! Apa tunggu lagi? Jemput datang ke Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store untuk mendapatkan karpet premium terbaik di pasaran, hanya dari Al Aqsa Carpets.

Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store beroperasi dari 8.30PM - 5.00PM. Untuk Al Aqsa Waktu beroperasi yang baru ini khas untuk Al Aqsa Pusat Penghabisan Stok sahaja. Dari 1 - 22 hari Ramadan (23 Mac - 13 April 2023) kami akan beroperasi dari 8.30AM - 10PM dan untuk 23 Ramadan (14 April 2023) hari dan ke atas kami akan beroperasi sehingga 12 Tengah Malam. Ada lebih masa untuk anda beli-belah bersama dengan Al Aqsa Carpets. Kini dengan promosi #SYOKNYARAYADENGANALAQSACARPETS anda akan dapat penjimatan berganda!

Bagi yang tidak berkesempatan datang ke cawangan Al Aqsa Carpets Factory Outlet Store, anda juga boleh beli secara online! Jom ke aqsaonlinestore.com.my dan masukan kod AQSA4U dan anda berpeluang menebus diskaun dari kami! Diskaun dan pos percuma ke seluruh semenanjung Malaysia. 


LINK 👇👇

  • https://aqsaonlinestore.com.my/

SHOPEE OFFICIAL 👇👇

  • https://shope.ee/4KjD9GzPST

SHOPEE CARPET OFFICE 👇👇

  • https://shope.ee/30DpXxzMJf

LAZADA 👇👇

  • https://www.lazada.com.my/shop/al-aqsa-carpets

PRO KARPET PEJABAT AQSA 👇👇

  • https://bit.ly/InstallationOfficeCarpets


LOKASI KAMI 👇👇

AL AQSA CARPETS FACTORY OUTLET STORE (AQSAFOS) : Desa Latania, Seksyen 36, Shah Alam


#alaqsacarpets #aqsafloor #karpettiles #carpettiles #karpetpejabat #carpet #office #karpetpejabatmurah #highquality #premium #cheapprice #officerenovation #homedecor #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #pospercuma #decorrumah #SYOKNYARAYADENGANALAQSACARPETS #SYOKNYARAYA #30Hari15Deco

No comments:

Post a Comment